O kadar güzel bir eser ki betimlemeler çok güçlü bütün kitap boyunca ihtiyar balıkçı ile okyanusta yolculuk ediyorsunuz ve onun yaşadığı her duyguyu hissediyorsunuz.Ayrıca dikkatli okunması gereken çünkü hayata dair birçok konu hakkında çıkarım yapılabilecek bir eser.