·464 syf.····Okunma: 24 Şubat 2021 21:02 Kitap belli başlıklar altında yazarın cümlelerinin bir araya getirilmesi ile oluşturulmuş bir deneme kitabı. Bilgi yada görüş açısından beni geliştiren bir kitap olduğunu düşünmememe rağmen cümleleri okuduğumda hissettiklerim ile beni tatmin etti. Yazarın üslubu gayet güzel yalnızca bazı cümleler çok devrik, yazı düzeni anlamın önüne geçmiş. Bazı cümlelerde üstü kapalı benzetmeler var derince düşünüldüğünde herkes farklı bir anlam çıkartabilir bu yönden oldukça hoş. Elime alayım okuyayım bitireyim değil de bir şiir kitabı gibi gibi zaman zaman açıp okunduğunda daha güzel olacağını düşündüğüm bir kitap. Genel anlamda beğendim. Kesinlikle okunmalı değil ancak bir şans verilecek kadar güzel diye değerlendirebileceğim bir kitap.