·140 syf.····Okunma: 24 Şubat 2021 22:55 Kitabının önsözüne "İyiyi kötüden ayırmak külfetini okuyucuya bıraktığım için özür dilerim." yazacak kadar ince düşünceli bir yazar. Sabahattin Ali okumayalı neredeyse bir yıl oluyor. Yazarın çoğu eserinde olduğu gibi bunda da dili kullanış biçimi muazzam özellikle yeni kelimeler öğrenmeyi seviyorsanız da ayrıca zevk alacaksanızdır.
Bu eseri öykülerden oluşuyor, hepsinden aynı tadı almak bence mümkün değil.
Aşka aşık bir kadın olarak ne yazık ki Sabahattin Ali'nin hikayelerinde boğulduğum anlar oluyor. Aşkı, sevgiyi tanımlayışı, kurguladığı karakterler üzerinden ele alış şekli çok derin geliyor sanırım ve bu durum biraz akıcı okumayı engelliyor diye düşünüyorum.
Yazarın bu eseri mutlaka okuyun diye tavsiye edeceklerim arasında yer almasa da okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.