Puan vermedi·621 syf.····Okunma: 04 Kasım 2016 15:54 Bence bu destan sakin kafa ve ağır ağır okunmalı. Çok fazla isim var. Okurken dönem dönem karıştırdığım oldu. Bu Zeus'un oğlumuydu yok yok onun çok sevdiği ölümlüydü, sık sık sayfa tekrarı yaparak okumak zorunda kalabilirsiniz.Tanrılar, yarı tanrılar, ölümlüler... Savaş, acı, gözyaşı. Ağlayan analar ve eşler. Tanrıça da olsa bir annenin evlat acısının tarifsizliği.