Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Çocukluğumdan beri defalarca okuduğum kitaplardan biri. Özlüyorum Zezé'yi. Okurken yanina gidip ortak oluyorum çocukluğuna, masumluğuna, acılarına... Bazen içimizden şarkılar söylüyoruz birbirimize. Minguinho dinliyor bir de biliyoruz!
Ve sonra..sonunda..yine içimden bir şarkı söylerken oturup ağlıyorum "çocuk gibi"..