Klasik bir kitap olmasına rağmen akıcı ve sade bir dili var, bu akıcılıkta insanın daha keyifli okumasını sağlıyor. Klasik okumaya yeni başlayacak insanlar için oldukça ideal bir kitap. Kitap bir kızın ağzından anlatılıyor , dönemin geleneklere baş kaldırışını anlatıyor diyebiliriz. Kitapta bunun dışında adından da anlaşılacağı gibi gurur ve ön yargının ne kadar yanlış olduğunu aktarmaya çalışmıştır.. Belki kitabın ilk başında karakter karmaşası yaşayabilirsiniz ama kısa süre sonra konu belli karakterler üzerinde konumlanıyor. (#netflix Aşk ve gurur olarak adlandırılan filmi mevcuttur. Size tavsiyem önce kitabını okuyup daha sonra filmini izlemek daha keyif verecektir.) Sonrasına siz karar verin Gurur Ve Önyargı mı? Aşk ve Gurur mu?