1/10
·72 syf.··
2021 4. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2021 22:58
Stefan Zweig çok iyi bir durum öykücüsüdür benim için fakat bu kitap oldukça rahatsız ediciydi. Beğenmedim, pedofili rahatsızlık veren bir duygudur her durum ve şartlar altında. Bir süre yazarı okumayarak bu deneyimi unutmaya çalışacağım.
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.