·72 syf.····Okunma: 25 Şubat 2021 22:58 Stefan Zweig çok iyi bir durum öykücüsüdür benim için fakat bu kitap oldukça rahatsız ediciydi. Beğenmedim, pedofili rahatsızlık veren bir duygudur her durum ve şartlar altında. Bir süre yazarı okumayarak bu deneyimi unutmaya çalışacağım.