Kitabın sonu gerçekten efsane bir şekilde yazılmıştı. Çok bilgi vermek istemiyorum ki heyecani kaçmasın ama emin olun mükemmel. Kitabın basında çok olaganüstü olaylar yok ama John Steinbeck in usta hikayeciliği ve düzgün cümleleri sizi kitap boyunca hiç sıkmıyor tek oturuşta okuyup bitiriyorsunuz ve kitabın bittiğini bile anlamiyorsunuz