·594 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Şubat 2021 13:47 Bir kitap daha bitti...
Melez Prens beni her okuduğumda çok etkileyen bir kitap, gerek Anlatımıyla, gerek içerdiği olaylarla bana çok değişik bir vibe veriyor her zaman. Ve sonuyla da beni her zaman ağlatmayı başarıyor... :') Söylenecek söz yok... Mutlaka okuyun derim şiddetle de tavsiye ederim... Ve son sözü Dumbledore' a ithafen yazalım... :')
"Zırla, Tırla, İncik ve Boncuk..."