·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2016 00:00 Muhteşem karakter analizleri ve nitelemeleri ile çok güzel ve akıcı bir roman. O yıllara döndüm ve her anı yaşadım diyebilirim. İnsanların kaç yıl geçsede değişmediğini, sadece şekil değiştirdiklerini bir kez daha idrak ettim.