Hayatınızın hangi döneminde olursanız olun bilin ki tünelin sonunda daima ışık vardır.Kendinizi yaradan’a ve hayatın akışına teslim edin.Ayağa kalkın ve devam edin.Bütün yapmanız gereken bu...Kitap kendinizle baş başa kalacağınız ve isteklerinizi, duygularınızı, hayallerinizi, yanlışlarınızı gözden geçireceğiniz bir terapi seansı gibi..Olumsuz düşünce ve cümleleri hayatımızdan çıkarıp yerine pozitif ve olumlu enerjiyi davet etmek için yapılacakları anlatıyor.Kitapta bulunan birbirinden güzel farklı ritüelleri uygulamak kişinin kendisine kalmış bir şey fakat olumlama cümlelerinin etkisi muhakkak olacaktır.Bu hayat size verilmiş bir armağandır.Lütfen tadını çıkarın kıymetini bilin.Yere düşseniz de ayağa kalkın.Korksanız da devam edin.Üzülseniz de geçeceğini bilin.Yola devam edin...
Parolamız: Herşey Değişir...
Sağlıcakla Pozitif Kalın Esen Kalın...