9/10
·331 syf.··
Beğendi
·
2021 12. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2021 15:18
İyi ki okudum dediğim bir kitabın daha sonuna geldim. Neler yazabilirim diye düşünmekten çok yazabildiğim için şükrediyorum. Empati kabiliyetimin fazla olduğuna inanırım hep. Bu kitapta oldukça fazla empati kurmak zorunda kaldım. "Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler. " Kitabın ana fikri sonundaki bu diyalogdu bence. Çokça düşündüren, birçok duyguyu bir arada yaşatan, içinde oldukça etkili dersler bulunan bir kitaptı..
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.