·183 syf.····Okunma: 27 Şubat 2021 17:21 Küçücük bir çocuk bu kadar erken tatmamalıydı acıyı
Haylazlığı sanki anormal bir şeymiş gibi karşılanıp süreklı dövülmemeli, şefkate bu kadar aç bırakılmamalıydı.
Kendi babasına değil de kaldırımda duvara tutunarak yürürken arabasını kenara çekip iyi olup olmadığını soran, ayağındaki yarası için onu eczaneye götüren üstelik bundan önce nefret ettiği birine sırf bu iyi davranışı için baba dememeliydi. O ölünce kendisi de gerçekten ölecek kadar hasta olmamalıydı..
Herkes ebeveyn olmamalı.