·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2021 17:44 Kitabı okudum okumasına da. Kitap bittikten sonra eee noldu şimdi, ben ne öğrendim, bu kitap bana ne kattı diye bir sorgulama isteği oluştu içimde. Kitap çok okunanlar arasında lâkin beğenildiği için değil de bir oturuşta okunup bittiği için diye düşünüyorum. Bu kitap bana bir şey katmadı bu yüzden de tavsiye etmiyorum.
Herhangi bir alıntı bile yapamadım. :(
Bir insan, böceğe dönüşüyor ve birkaç olay anlatılıyor...
Kitabın arkasında şöyle bir cümle geçiyor. "Kafka, Amerika romanı üzerine çalıştığını, ilerleyemediğini görünce sıkıldığını ve yataktan kalkamaz hale geldiğini, bu nedenle bir öykü yazarak ara vermek istediğini. Dönüşüm işte böyle ortaya çıkar."