14 yıl 19 oldu BABA
Sizin hiç babanız öldü mü??Benim öldü ve ona en cok ihtiyacım olan bir zamanda çıktı hayatımdan..O öldü ama onunla birlikte bizde öldük o bunu bilmiyordu...Bir daha hiç olmayacaktı.Anılarda,fotograflarda ve içimde yaşayacaktı sadece .Onsuzluğun gerçeği ile yüzyüze kalıyorum her seferinde belki babam olsaydi böyle olmazdı diyorum.Anlatılmaz kocaman bir boşluk bu inanılmaz ağır bir yük yüreğimde hissettigim.Su geçen 14 yılda "alışmak"kelimesi anlamını yitirdi. Sonrası mı? koca bir hiçlik...
··
195 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Allah rahmet eylesin. Allah mekanını cennet eylesin ve size sabır versin. Bilirim. Bu acıyı anlamak için kaybetmiş olmak gerekmez bazen. Anlatılamaz duygular vardır. Zor çok zor elbette. Onun anısını yaşatarak, ona layık evlat olarak onu yaşatacaksınız
Gulan
Gönderi Sahibi
Amiinn Allah razı olsun.Dua etmekten başka ne gelir elden...
Boşluğu doldurulamaz
Gulan
Gönderi Sahibi
Maalesef 😢
Gulan
Gönderi Sahibi
:(