Sizin hiç babanız öldü mü??Benim öldü ve ona en cok ihtiyacım olan bir zamanda çıktı hayatımdan..O öldü ama onunla birlikte bizde öldük o bunu bilmiyordu...Bir daha hiç olmayacaktı.Anılarda,fotograflarda ve içimde yaşayacaktı sadece .Onsuzluğun gerçeği ile yüzyüze kalıyorum her seferinde belki babam olsaydi böyle olmazdı diyorum.Anlatılmaz kocaman bir boşluk bu inanılmaz ağır bir yük yüreğimde hissettigim.Su geçen 14 yılda "alışmak"kelimesi anlamını yitirdi.
Sonrası mı? koca bir hiçlik...