Puan vermedi·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2021 15:43 Stephan King severlerinin keyifle okuyacağı bir kitaptı. Bir çocuğun odasındaki yüklüğünde gördüğü canavar, gerçek hayatta karşılacağı bir canavarın habercisi olabilir mi? Güzel,
gerilim dolu bir kitaptı. Bazı bölümlerde tıkansa da sonuna doğru çok akıcı, sürükleyici bir kitaptı.