Yazarın okuduğum İlk kitabı keyifle okudum. Yorumlarsam sayfalarca sürer ki bana göre okadar güzeldi. Kısaca iyiki okumuşum diyorum. Yazarın diğer kitaplarını da mutlaka okumaya çalışacağım.
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,1bin okunma