Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 28 Şubat 2021 20:02 Öleceğimiz tarihi bilsek hayatımız nasıl olurdu ? Daha mı az üzülür daha mı çok gezerdik. Tarihi bilmesekte ölümü kabulleniyoruz. Yakınlarımız bir bir ölürken, bu ölümleri bir bir duyarken hatırlıyoruz. Peki ya neden hiç ölmeyecekmiş gibi bize bahşedilen hayatı ziyan içinde geçiriyoruz. Neden hayatımızdan kendimizden vazgeçiyoruz? Neden ? Neden ? 4/5 gün içinde ölümü bekleyen, bu bekleme esnasında hayatı keşfeden bir kızın hikayesi !