Okurken beni hiç bu denli etkileyen bir kitap okumamıştım. Arya’nın saflığı, Ulaş’ın merhameti beni o kadar derinden etkiledi ki... Argun, Kutay, Bahadır, Esra, Can abi... Okurken hepsine teker teker aşık oldum, karakterler ile ağladım, onlar ile güldüm. Serinin son kitabı çıkmadan önce yeniden bitirmek istiyorum. Her şeyi bilerek okuyunca daha anlamlı oluyor.