Konusu çok hoşuma gitti, bugün başlayacağım. Umarım güzeldir. Beklentilerim yüksek gibi ama bilemiyorum. Birkaç güne bitirip alıntıları, düşüncelerimi paylaşırım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
4-5 saatte kitabı bitirdim. Okurken o kadar güzel akıyordu ki, nasıl bitti anlamadım. Bu kadar güzel bir kitap ne zaman okudum hatırlamıyorum. Karakterleri içimde yaşıyordum okurken. Keşke bir Ulaş’ım olsa ;-; Diyecek söz bulamıyorum...
Okurken beni hiç bu denli etkileyen bir kitap okumamıştım. Arya’nın saflığı, Ulaş’ın merhameti beni o kadar derinden etkiledi ki... Argun, Kutay, Bahadır, Esra, Can abi... Okurken hepsine teker teker aşık oldum, karakterler ile ağladım, onlar ile güldüm. Serinin son kitabı çıkmadan önce yeniden bitirmek istiyorum. Her şeyi bilerek okuyunca daha anlamlı oluyor.
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,862 okunma
Çok güzelsin ama bu, yüzünle alakalı bir mevzu değil. Kurduğun veya yazdığın cümlelerle, ses tonunla veya saçının uzunluk ölçüsüyle alakalı.Ya da retinanın etrafındaki o koyu çemberle ve elmacık kemiklerinle. Ama kesinlikle yüzünle alakalı değil. Sen, parça parça güzelsin. Bütünken ise diyecek kelime bulamıyor insan...