Çok güzelsin ama bu, yüzünle alakalı bir mevzu değil. Kurduğun veya yazdığın cümlelerle, ses tonunla veya saçının uzunluk ölçüsüyle alakalı.Ya da retinanın etrafındaki o koyu çemberle ve elmacık kemiklerinle. Ama kesinlikle yüzünle alakalı değil. Sen, parça parça güzelsin. Bütünken ise diyecek kelime bulamıyor insan...
Bazen bir şarkı hatırlatır seni. Öyle hiç yoktan var olursun birdenbire, tıpkı sevgin gibi. Üstelik yalnız da değilsindir, derin bir özlem ve bolca hüzün vardır hep yanında.
Sevdiğim şarkıyla akran olman, sanki seni bana o zamanlardan beri anlatmak istemiş de ben anlamını henüz kavrayabilmişim, değerini henüz bilebilmişim gibi hissettiriyor şimdi...