Konusu çok hoşuma gitti, bugün başlayacağım. Umarım güzeldir. Beklentilerim yüksek gibi ama bilemiyorum. Birkaç güne bitirip alıntıları, düşüncelerimi paylaşırım.
4-5 saatte kitabı bitirdim. Okurken o kadar güzel akıyordu ki, nasıl bitti anlamadım. Bu kadar güzel bir kitap ne zaman okudum hatırlamıyorum. Karakterleri içimde yaşıyordum okurken. Keşke bir Ulaş’ım olsa ;-; Diyecek söz bulamıyorum...
Okurken beni hiç bu denli etkileyen bir kitap okumamıştım. Arya’nın saflığı, Ulaş’ın merhameti beni o kadar derinden etkiledi ki... Argun, Kutay, Bahadır, Esra, Can abi... Okurken hepsine teker teker aşık oldum, karakterler ile ağladım, onlar ile güldüm. Serinin son kitabı çıkmadan önce yeniden bitirmek istiyorum. Her şeyi bilerek okuyunca daha anlamlı oluyor.
Ateş 2Filiz Puluç · Agapi Yayıncılık · 20191,862 okunma