Puan vermedi·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2021 13:27 Psikoterapiden çıkmış gibi hissediyorum kendimi:)
Kitap kendimle yüzleştirdi beni ama bu öylesine anlık bir yüzleşme değil..
Yaşadığım her anı sorgulatan cinsten.
İnsanın kendisiyle olan sorunlarının (bilinçli veya bilinç dışı oluşmuş) hayatını ne denli etkileyebileceğini okurken yaşatan hissettiren muazzam bir kurgusu var
Her insanın kendine sorması gereken sorularla dolu, her soruya insanı sarsan dolu dolu cevapları barındırıyor..
Daha iyisini okuyana kadar okuduğum en iyi kitap diyebilirim