Şubat ayında okuduklarım ve izlediklerim.
Kitap konusunda pek verimli geçmese de film ve dizi konusunda oldukça verimli bir ay oldu. Canım kuzenlerimle güzel filmler izledik. Güzel iki tane dizi bitirdim.
Canım arkadaşımla başladığım Sense 8 sadece 3 bölüm izledik. Bir türlü fırsat bulup izleyemedik ama Mart ayında inşallah bitecek. Dizi oldukça güzel ilerliyor.
Şubat ayında okuduğum kitaplar güzeldi.
Eski formuma geri dönmek için bir liste yaptım inşallah listeye uyacağım.
Toplam iki çeyrek kitap okudum.
Çeyreği Oblomov oluyor ocak ayında başlayıp şubat ayında bitirdim.
Kuzgun aşırı aşırı severek okudum.
Sırasıyla okuduklarım
📖📖📖📖
1.Oblomov (son 200)
2. Piraye 'de Nazım Olmak (200)
3.Kuzgun (516)
İzlediklerim
📺📺📺
Mr Queen
The Heirs
Mezarına tüküreceğim
It 2
Space Sweepers
Alive
Üç harfliler Adak
The Platform