Puan vermedi·410 syf.····Okunma: 01 Mart 2021 16:23 O kadar güzel bir kitap, o kadar güzel bir nakışla işlenmiş ki...Kitabın ağırlığını, kalitesini, duygusallığını Yunus Emre'nin de söylediği gibi kalp gözünüzle görüp, anlayacağınız türden.Bitirmiş olmama o kadar üzgünüm ki tekrar tekrar okuyacaklarım arasında artık OD. Okurken kendimizi sorgulamamak büyük güç. Sevdası, aşkı, biriciği Sitare... İki oğlunun yokluğuyla sınanıp, yollarda yol olmuş bir babanın Allah'a yakarışı... Nefsi ile verdiği çetin mücadelesi hele ki o kudretli sabrı... Yunus'u bu kadar anladığım, yaşadığım bir zaman olmamıştı. Gerçekten de od da artık aşk olmuştu;yakıyor, yakıyordu.
Yolcu olan sensin, yol senin gönlündür Yunus Emrem...