·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2017 17:24 George Orwell in muhteşem eseri. Kitapta verilen mesaj o kadar iyi ki. Yazar hayvanlar ve onların yaşadığı çiftlik üzerinden aslında dünyamızı sistemlerimizi bize dayattırılan düzenleri ve onlara kuzu kuzu uyan bizleri anlatıyor. Çok beğenerek okumuştum. Herkesin okuması gereken bir kitap ki kitapseverlerin çoğunun okuduğunu düşünüyorum zaten. Hala okumadıysanız daha fazla geç kalmayın derim :)