·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2021 23:48 Ahh! Sonunda bitirebildim sevgili kitabımı. Kendisi elimde uzun süre kalan ender kitaplardan biri olma özelliğini kazandı. Ama bu durum kitaptan değil bende beklenmeyen durumlardan kaynaklıydı. Akıcı ve sürükleyici bir kitaptı.
Kahramanımız Martin Eden'in azmine hayran kaldım. Kim ne derse desin yazmaktan vazgeçmemesi onu istediği yere getirdi. Ama sonu benim için hüsran oldu, böyle bir son beklemiyordum. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim...