6/10
·481 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 02 Mart 2021 03:29
Kitabı şu anda bitirdiğim için sıcağı sıcağına anlatmak istiyorum hislerimi. Böyle bir son hayal etmemiştim, çok ani oldu.Çok farklı oldu. Ne hissedeceğimi bilemedim. Max, Nadia, Maya... Bir sürü mesaj vardı kitapta, alıntılanacak satırlar, eleştirebileceğim düşünceler.. Ama bunlardan bahsetmek istemiyorum. Zaten yeterince inceleme yazısı var.Yazara kırgınım sadece. Okurken aslında hiç etkilenmedim diye düşünürken kitap bittiğinde hissettiğim duygulara şaşkınım. Okurlara tavsiyem yok bu sefer, canınızın istediğini yapın...
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.