Puan vermedi·128 syf.··
2021 32. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mart 2021 15:52
Bur kitabin belki de en guzel yanı yazar in kendi eseri hakkında yaptığı ççözümlemdir Herkes, beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor. Şimdi hayvanlarla ilgili bunca şey yazılmasının nedeni de bu. Özgür ve doğal bir yaşama duyulan özlemin ifadesi. Oysa insanlar için doğal yaşam, insanca yaşamdır. Ama bunu anlamıyorlar. Anlamak istemiyorlar. İnsan gibi yaşamak çok güç, o nedenle hiç olmazsa kurgusal düzeyde bundan kurtulma isteği var... Hayvana geri dönülüyor. Böylesi, insanca yaşamaktan çok daha kolay.”
DönüşümFranz Kafka · Ayrıntı Yayınları · 2015268bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.