Puan vermedi·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2021 20:07 Canım Livaneli’nin okuduğum 3. enfes romanı.Okuması çok keyifli ve bi o kadar da üzücüydü benim için kitap tam olarak toplum gerçeklerinin yansımasıydı.Kısaca Türkiye özeti bile diyebiliriz çok sade bir anlatımı olmasına rağmen içinde çok gerçekçi derinlikleri barındırıyor.Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.