·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2021 22:18 Sanırım daha farklı bi son düşünüyodum biraz üzüldüm açıkcası kitap çok ince zaten konusu da hemen bitti gitti dili çok sade sıkılmadan okudum kitabı okurken ister istemez empati yaptığımı farkettim öyle bi durumda ben ne yapardım çevremizde öyle davrandığımız ya da davranılan insanlar var bazen kendimizi de öyle gibi hissedebiliyoruz saçmaladım biraz :) insanı derin düşüncelerle alıp götürüyo