·258 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2021 22:46 Kitaba başlarken beni bu kadar etkileyeceğini hiç düşünmedim. Üzüntü, merhamet, sevgi bu duyguları aynı anda yaşadım. Biz insanları bir hayvanın gözünden gördüm. Ve asıl vahşilik biz insanlarda varmış bunu anladım . Karmaşık duygular içindeyim . Çok çok çok güzel bir kitaptı.