Puan vermedi·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2021 02:18 Evet, Bitti. Bu kitabı okuyanlar arasında "Oblomovluk" tan bahsetmeleri sebebi ile merak ettim ve okumaya karar verdim. Herkese tavsiye ediyorum. İnsan bu kitabı okuduğu zaman böyle bir insan nasıl olur, bir insan kendisine bunu nasıl yapar dedim. Herkesin hayatta var olabilmesi için beslendiği bir sebebe bir duyguya ihtiyacı var. Oblomov yaşama gayesi olmayan hayal etmeyi bırakan bir insanı, nasıl bir son beklediğini Rus edebiyatının anlatım tarzı ile okuyucularına sunmuş. Evet "Oblomovluk" ne demek artık anlıyorum. Ve hiç bir zaman olamam.