·600 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2021 12:15 Tüm hayatınızı başkalarının sizin hakkınızda ne düşündüğüne odaklanarak geçirirseniz, gerçekte kim olduğunuzu unutur muydunuz? Ya dünyaya gösterdiğiniz yüz, maskeden ibaretse.... ve altında hiçbir şey yoksa!..
.
19 dakikada neler yapabilirsiniz? Yani aslında , 1440 dakikalık bir günün ufacık bir kısmı... Hiç düşünmeyeceğimiz, belki de önemsemeyeceğimiz!.. Peter Houghton ve okulundaki arkadaşları için, bu on dokuz dakika artık sonun başlangıcıydı.. Çünkü, 19 dakikada en büyük intikamınızı alabilirsiniz!..
.
Peter, henüz altı yaşındayken büyük okul otobüslerine binmek, okula gitmek için sabırsızlanıyordu. O ilk gün herşey çok güzel olacaktı. Superman baskılı yemek çantasını kaptığı gibi, soluğu okul otobüsünde aldı. Ve ilk kez o gün tanıştı zorbalığın çirkin yüzüyle.. Güçsüzdü Peter, diğer çocuklardan farklıydı.. Ne öğretmenleri çare olabildi derdine, ne ailesi... Peter büyüdükçe, içindeki öfke de büyüdü... Ta ki o gün gelip de patlayana kadar. Peki suçlu kimdi? O'nu sürekli hırpalayan arkadaşları mı? Görmezden gelen öğretmenleri mi? İlgisiz ailesi mi? Yoksa naif kişiliği mi?
.
Kitabı okurken, anne gözünden baktım Peter'a, kitabı okurken, öğretmen gözüyle baktım Peter'a ve kitabı okurken, ben Peter'ın yerinde olsam ne yapardım dedim sürekli.. Ortada bir suç varsa, cezası da olmalı dedim.. Ancak, cezalandıracak o kadar çok kişi vardı ki.. Ebeveyn olarak, çocuklarımızı ne kadar dinliyor, sorunlarını ne kadar önemsiyoruz. Peki ya bir gün, herşey için çok geç kalmış olursak!... Peter, Josie, Matt, Drew ve diğerleri için geç kalınmıştı.. Neden mi? Çünkü Peter, 19 dakikalık bir cehennemin baş kahramanı olmuştu!...
.
Akıl almaz kurgusu, sorgulatan içeriği ile okunulası bu güzel eser, tüm samimiyetimle tavsiyemdir der hepinize şimdiden keyifli okumalar dilerim Kitapla Kalın