·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2021 19:19 Kitap ilk başlarda anlatımından dolayı biraz sıkıcı gelse de sonradan güzelleşiyor. Setterhan'ın yaşadığı aşk acısını, çaresizliğini , büyükhanımın muhacirlikte çektiği sıkıntıları bende onlarla birlikte yaşadım. Tebriz den Tahtı Süleyman'a, Trabzon' dan İstanbul a sürükleneceğiniz bir roman..