Puan vermedi·488 syf.····Okunma: 01 Mart 2021 23:20 Sanal dünya...
İçi boşluk...
AĞlar her yanımızı çevrelemiş durumda. Kurtulmak mı istiyoruz yoksa ne olduğunun farkında bile değil miyiz?
Bu kitapta neyin içinde olduğumu sereserpe gördüm. Her yanımız biz istemesek de ağlarla dolu. Bizde ağlar içinde mahkum gibiyiz. Evet evet, doğru kelime bu; mahkum!
Bilinçli olarak bu ağları seçen mahkum!
Biricik olduğumuzu herkese gösterme gayretimiz biter mi?
Başkalarının var oluşuna, ben saygı göstermezsem benim biricik olmamla o ilgilenir mi?
Tüketim çılgınlığı içinde kendimizi tüketmeye devam ederken ölüm gerçeği bizleri sarsmaya yetmiyor değil mi?
Bir gerçek var: o da ölüm!
Çok sevgili ağlar, bir tek ölüme çare bulamıyor galiba!
Ama biz bilinçlendikçe, gördükçe, YAVAŞLADIKÇA hayatımız olağan akışında gidecek. Bunu yapabiliriz değil mi?
O zaman hep birlikte;
Göğe bakalım