Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 04 Mart 2021 15:14 Reşat Nuri Beyin okuduğum ilk kitabıydı.
Anlatımı çok hoş betimlemeleri muazzamdı.
Kitaba gelirsek benim icin duygusal hatta bazı noktalarında gerildigim bu kadar da olmaz dediğim bir kitap oldu.
Kitabın konusuna gelirsek
Nadide Hanım’ın konağına çocuk bakıcısı olarak katılmak zorunda kalan bakıcı Gülsüm’ün koparıldığı kardeşi İsmail’e duyduğu özlem, konak sahiplerinden gördüğü eziyetler, kızılcık dalları yediği sopalar ve acılarla dolu hayatı.
Kitabı okudukça Gülsüme çok üzüldüm. Çocuğa kötü olan herseyi öğretiyorlar sonra da dövüyorlar...