Sade bir dil, akıcı bir anlatım, sıkmayan bir konu, akla gelmeyecek bir son, insanın içine batan sözler ve benimle birlikte geçirdiği üç efkar dolu gece sonunda böyle güzel bir tat bıraktı. Bu kitabı neden bilmiyorum ama seveceğimi düşünmemiştim belki de çok isteyerek okuduğum kitaplarda genelde hüsrana uğradığım için olabilir. Ama bu kitap hiç de öyle olmadı. Çok sevdim ve mutlulukla okudum. Bu kitabı bana hediye ettiği için de pandanın kitaplığı 'a çok teşekkür ederim.