Puan vermedi·250 syf.··
2021 15. kitabı
Selâmunaleykum ahali Yaklaşık iki aydır elimde olan bir türlü bitirmenin nasip olmadığı Ebediyet Yolculuğu kitabını okudum ve yorumlamaya başlıyorum. İlk olarak kitabı nasıl buldum onu anlatayım. Yazarın dili anlaşılır ve akıcı okuru sıkmıyor anlatılan konulara değin verdiği misaller ile ilgiyi kitapta tutuyor. Bazen öyle şeyler öğrendim beni şaşkınlıklar içinde bıraktı ölümü anladım diyebilirim ama herkes gibi bende korkuyorum hala. İçeriğinden bahsedecek olursam; dünyaya geliş, dünyaya gelişin gayesi, dünya hayatı, ölüm,kıyamet,kabir,mahşer,mahkeme-i kübra,mizan, sırat köprüsü, cehennem, cennet ve ebedi hayat... Ebedî mutluluk ya da hüsran. İşte içeriği tamda insandan ibaret diyebiliriz. Bahsi geçen konular duyu organları ve akıl yoluyla idrak edilemeyen gaybi mevzuular olduğundan kitap anlatımı ayet ve hadis ağırlıklı. Bu da benim en çok hoşuma giden oldu. Çok severek okudum. Herkesin okumasını isterim. Kitapta kesitler bıraktım fotoğraf olarak okuyabilirsiniz.Bu kitap içeriği itibariyle dolu dolu, çok şey okudum ve öğrendim. Rabbim öğrendiklerim ile amel etmeyi nasip etsin inşallah. Dua eder dua beklerim. Vesselam
Din
Ebediyet YolculuğuOsman Nuri Topbaş · Erkam Yayınları · 201882 okunma
·
88 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ve aleyküm selam ve rahmetullah Allah razı olsun, Rabbim okuduklarinizla da amel etmeyi nasib etsin🌿☺️ incelemenizden sonra ben de kitabı okumayı düşünüyorum şuan Allah razı olsun