Puan vermedi·108 syf.····Okunma: 04 Mart 2021 22:50 Her hikayesinden ayrı bir tat aldım ,okudum ,gözlerimi kapadım beyoğlunun arka sokaklarında buldum kendimi ,denizin kokusu geldi burnuma, meyhanede duman altı oturmuş rakı kokusuydu sayfalar, balıkçı kayığında
dalgaları dinledim martılarla birlikte , sanki kitabı okumadım yanımdaydı ve kendisi anlattı hikayelerimi,içten ,samimi. Seviyorum Sait Faik ‘i...