·656 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2021 03:19 Bana göre güzel ve akıcı bir kitaptı. Yeni tanıştığım bir yazar ve ayrıntılı anlatım olmasına rağmen ilginç şekilde bağlayıcıydı. İyi ve kötü üzerinde durulmuş, iyiler çok iyi kötüler çok kötü olan bir hikayeydi. Ana konusu bu zaten. İki kardeş ( Charles-kötü olan / Adam-iyi olan ) var ve önce ailede bir takım olaylarla başlayan, sonra anne ve babalarının ölümü üzerine farklı hayatlara savrulan hayat hikayelerinin birleşimini okuyoruz. Sadece sonu beni pek tatmin etmedi, hiç beklediğim gibi değildi. Beklediğimden kastım çıtanın yüksek tutulması değil, ama bana göre sade ve yarım bur son olmuş. Genel olarak ben çok sevdim ve bu kitapla bu yazara başlayan serüvenimi diğer kitaplarını okuyarak devam ettirmeye düşünüyorum.