·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2021 10:20 Osmanlıca yazılmış bir eser. Biz de zaten Osmanlıca dersinde okuduk. Aslında çocuklara yazılmış bir kitap ama gelin görün ki öyle bir çağdayız ki 100 sene öncesinin çocukları bizden daha çok akıllı ve dinine düşkün ve tabi ki bizden daha çok kelime dağarcığına sahip. Efendimiz sav hayatını çok ayrıntıya girmeden ana hatları ile anlatmış. Çocuklara yönelik bir eser dediğime bakmayın Osmanlıca sözlük ile geziyorsunuz. Tavsiyedir.
Vesselam.