Puan vermedi·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2021 00:12 Halide Edip'i bu kitabı okuyana kadar hiç tanımaştım. Otobiyografi olan bu kitap hem yazarın hayatını hem de döneminin akislerini muhteva eden bir kitap. Dikkatimi çeken bir hususta yazarın bir eğitimde de uğraş verdiğiydi. Bu durum bana Kazım Karabekir'i hatırlattı o da doğudaki yetimler için uğraşmış ve eğitim alanında hizmette bulunmuş. Kitaba biçim olarak baktığımda çok fazla geçiş olduğu gözüme çarptı yani paragraflar arası bağlantılar zayıf kanaatimce. Ama eski Osmanlı Türkçesine aşina olmak ve öğrenmek için de bence güzel bir eser. Okunmasını kesinlikle tavsiye ederim.