4/10
·96 syf.··
2021 5. kitabı
İlk defa iç monolog veya bilinç akışı tekniğiyle yazılmış bir kitap okudum. Çok hafif tatlı bir öyküsü var ancak bu yazım tekniğine çok ısınamadım. Ana karakterin aklından geçen ‘her şeyi’ tek tek okumak bazı yerlerde beni çok sıktı. Dergiden çıktığı için okudum. Almaya gerek yok ama elinizde varsa 1-2 saatinizi ayırıp rahatlıkla okuyabilirsiniz.
Edebiyat
Defneler KesildiÉdouard Dujardin · Konu Kitap · 2021614 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.