Puan vermedi·74 syf.····Okunma: 05 Mart 2021 23:53 Öncelikle uzun zamandır bu kadar Duygu yüklenmemiştim kitabın sonlarına doğru çok acı veren bir hüzünle kapandım insanın bir fonksiyonu bir yararı kalmayınca herkesin hata ailesinin bile ondan kurtulmak isteyeceğini kitap öyle güzel anlatıyorki işte Kafka bu diyorsunuz zaten hepinizin bildiği gibi kitap babasına olan nefretide çok iyi anlatıyor ama benim asıl dikkatimi çeken kız kardeşinin sonradan bu kadar acımasız ve umursamaz bir şekilde tavır alabilmesiydi hele annesi varla yok arasında gidip geliyor kitap bitincede akılarda bir sorukalıyor ailesimi ondan kurtuldu yoksa omu ailesinden kurtuldu