çoook önceden okumuştum,içinde kısa kısa hikayeler var ve gayet güzel bir kitap bazı hikayeler duygusal,bazıları neşeli ve kitabın kokulu olmasıyla kitabı okuma isteğin artıyordu hemen bitirmiştim,bu okuduğum kokulu hikayelerin ilk serisiydi,tavsiye ederim:)))