Hayatımda okuduğum inanılmaz güzel dıyebileceğim eserlerden.Martın ve Ruth bır sınıf aşkı.Sınıf aşkını geçtim yaptığı işe saygısız bir sevgili Ruth.Martın ah Martın yazar olma hayali peşinde bir ömrü heba eden bir genç.Okuması bıle yarım yamalakken kendinden büyük eserler yaratan Martın...kesınlıkle okunmalı....