Puan vermedi·166 syf.··
2020 28. kitabı
Bu kitabı taa ortaokuldayken okumuştum. O zaman çok hoşuma gitmişti. Akıcı, kolay okunan güzel bir kitap. Yalnız Atatürk'le ilgili söylenen şeyler hiç hoşuma gitmedi. O kısmı hariç gayet iyi.
MariaEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 20115,2bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.