Dilara Ersezer
@Dilos99
Takip Et
Puan vermedi
·
166 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 28. kitabı
Bu kitabı taa ortaokuldayken okumuştum. O zaman çok hoşuma gitmişti. Akıcı, kolay okunan güzel bir kitap. Yalnız Atatürk'le ilgili söylenen şeyler hiç hoşuma gitmedi. O kısmı hariç gayet iyi.
Maria
Emine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 2011
5,2bin okunma
2 beğeni
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap