·590 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2021 19:59 Bismillahirrahmanirrahim.
Öncelikle gerçekten herkese bu kitabı okumasını tavsiye ederim. Bir bülbül'ün gözünden anlatılıyor herşey. Kitabın ismi de buradan geliyor. Ve insan gerçekten o bülbül olmak istiyor. Ayrıca romanlaştırılmış olması Peygamber Efendimiz (s.a.v) hayatının daha fazla öğretici ve akılda kalıcılığını arttırmış bence. Hele ki mübarek üç aylarda Peygamber Efendimiz (s.a.v)' in hayatını öğrenmeli , öğretmeli ve içten yaşamalıyız. Peygamber Efendimiz (s.a.v)' in yolundan gitmek için bu şarttır. Rabbim , okudukça kendimiz de yaşayabileceğimiz okumalar, okudukça amel etmeyi nasip etsin İnşAllah.
" Bana yakın olanlar benim soyumdan gelenler değildir. Benim yolumdan gelenlerdir." ~Peygamber Efendimiz (s.a.v)
Herkese İyi Okumalar