İnsanın okurken sürekli kendinden birşeyler bulduğu bir kitap. Bir taraftan "bu adam ne saçmalıyor" derken, diğer taraftan "evet ya aslında herkes biraz böyle değil mi?" dedirten bir kitap. İnsan duygularının analizi o kadar güzel yapılmış ki. Eminim okuyan herkes kendinden bir şeyler bulacak